Wednesday, June 28, 2006

Φαφαλάκι!!!

Καλωσορίζω στην όμορφη παρέα μας τη φίλη μου τη Ραφαέλλα...
Από σήμερα, λοιπόν, η Φαφέλλα άνοιξε το δικό της blog!
Πρέπει να ξέρετε, αγαπητοί φίλοι bloggers, ότι πολύ δύσκολα θα τύχει στο blog μου να μιλάω για πρόσωπα πολύ δικά μου, για φίλους, συγγενείς, κλπ.
Γιατί έτσι είμαι. Είμαι κλειστός άνθρωπος και δεν αισθάνομαι άνετα να μοιράζομαι τα πάντα.
Για τη Φαφέλλα, όμως, τα πράγματα θα είναι πάντα διαφορετικά. Γιατί πάντα θα καμαρώνω πολύ που η κοπέλα αυτή είναι τόσο καλή μου φίλη.
Η Φαφέλλα είναι ένας πολύ ξεχωριστός άνθρωπος για μένα. Και όχι μόνο για μένα - είμαι σίγουρος.
Σας καλώ να το διαπιστώσετε!!!
Είμαι σίγουρος ότι θα έχει πολλά όμορφα πράγματα να μας πει.
Θα ήθελα να συμβουλεύσω, λοιπόν, όλους τους αγαπητούς φίλους που συχνάζουν στο blog μου, να ρίξουν μια επισκεψούλα και στη Φαφέλλα μας...
Καλή αρχή Ραφαέλλα μου!!!

1 Comments:

Blogger ralou said...

Καλησπέρα!

Την καλοσώρισα και εγώ την φιλενάδα σου :)

Thursday, June 29, 2006 1:34:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home