Friday, May 11, 2007

Ερωτηματολόγιον

Καλό σαββατοκύριακο σε όλους.
Σας αφήνω με αυτό το ερωτηματολόγιο που κόβει βόλτες στην bloggόσφαιρα (και εμένα με κάλεσε να το απαντήσω η mad2luv).

1: Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Μπα, δεν είναι.
Αλλά όταν βρω ποια είναι, θα σου πω.
2: Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Δε σηκώνομαι πρωί.
Όταν συμβαίνει τέτοιο ατύχημα, φταίει το ξυπνητήρι.
3: Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πολύ; Προχτές, στις εκλογές.
4: Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Και πάλι δεν είναι.
Αλλά μια φορά σε ένα επιτραπέζιο, έπρεπε να με χαρακτηρίσουν οι φίλοι μου ανάμεσα σε 6 ζευγάρια λέξεων. Όλοι εκτός από δύο, διάλεξαν το "έξυπνος αλλά τεμπέλης". Οι άλλοι δύο, οι δύο καλύτεροί μου φίλοι, διάλεξαν το "ευγενικός αλλά εγωιστής". Πάει καιρός από τότε, αλλά μου έκανε εντύπωση. Είναι και τα δύο εξίσου σωστά, ανάλογα πόσο με ζει ο καθένας.
5: Το βασικό ελάττωμά σας;
Εμμμ "η ειλικρίνειά μου", που λέμε κι εμείς τα μονδέλα…
Τι να πω, δεν ξέρω. Δεν έχω ελαττώματα. :)
6: Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά μου. (τώρα ξέρετε ε…; έέέλα ρε Jason, δεν κάνεις λάθη, και λοιπά…)
7: Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Σε μερικά χρόνια, όταν το ρωτάνε αυτό, τα παιδάκια της ηλικίας μου θα λένε "με τον Jason".
8: Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο Πάγκαλος.
Πλακίτσα.
Ο Spiderman. Ο 3, με το συμπάθειο.
Πλακίτσα πάλι μουχαχαχα…
Μα τι ερώτηση είναι αυτή…;
9: Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Θα είναι όταν θα πάω στη Βαρκελώνη.
10: Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Πολλοί, αλλά κράτα τον Κούντερα που τον χρησιμοποιώ και συχνά εδώ.
11: Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Έλα καλέ, άντρας να ‘ναι και βολεύομαι. :)
Αλλά ας πούμε το χιούμορ και την καλή διάθεση.
12: ...και σε μια γυναίκα;
Έχουν αρετές οι γυναίκες…;
(Καλά, που ζει ο αρχαίος;)
13: Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Πολλοί, πάρα πολλοί. Τον τελευταίο καιρό μου έχει κολλήσει και κατεβάζω συνεχώς Michael Nyman.
14: Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Ίσως το "Don’t worry – be happy" πιο συχνά, επειδή το σφυρίζω τέλεια. Καλύτερα και από τον ίδιο τον Mc Ferrin ένα πράμα.
15: Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
"Η γη των ανθρώπων" του Εξυπερύ, το έχω κάνει και post λέμε.
16: Η ταινία που σας σημάδεψε;
Δεν είναι μόνο μία, αλλά να πω το "Memento" του Christopher Nolan για την αντίστροφη λογική του.
17: Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν είμαι πολύ φαν αυτής της τέχνης. Ο Sandro Botticcelli από τους αναγεννησιακούς, που τον εθαύμασα και πρόσφατα από κοντά. Όχι τον ίδιο, τεσπα κατάλαβες τι εννοώ…
18: Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλε, σκούρο πράσινο. Πι χι δώσε μου θάλασσα με πεύκα γύρω-γύρω και πάρε μου την ψυχή.
19: Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Από το τελευταίο μου CD… το 3, το 6 και το 12.
Κατά τ’ άλλα, τα πτυχία στις γλώσσες, γιατί τα απέκτησα και τα αποκτώ με κόπο.
20: Το αγαπημένο σας ποτό;
Ε ανάλογα την περίσταση. Στο σπίτι μου έχει μείνει μόνο τσικουδιά και μαύρη sambuca. Δεχόμεθα δωρεές.
21: Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τα λάθη που δεν έκανα όταν έπρεπε.
22: Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Κάτι τέτοιες ερωτήσεις.
23: Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Όταν δε γράφω, είναι το ποδόσφαιρο. Αλλά και όταν γράφω, πάλι το ποδόσφαιρο είναι. Καλά, νομίζεις ότι γράφω όλη μέρα…;
24: Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μη μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.
25: Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν συμπληρώνω ερωτηματολόγια.
26: Ποιο είναι το μότο σας;
- Hakuna matata!
- “Hakuna matata”?
- Yeah. It’s our motto!
- What’s a “motto”?
- Nothing. What’s a-motto with you? Hahahahaha…
("Hakuna matata" του Elton John, από το "Lion King")
27: Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Καθόλου.
28: Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τι θέση παίζει τελικά ο Παντελής Κωνσταντινίδης. Μας έχει τρελλάνει.
29: Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στη δεύτερη. Τι θα πει σε ποια; ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ.

Φυσικά δεν πετάω κανένα μπαλάκι, όποιος θέλει μπορεί να το πάρει μόνος του, και πάλι με το συμπάθειο.
ΥΓ: Γεωργία και Μαριλένα, δε με προλάβατε. Maybe next time...

19 Comments:

Blogger Attalanti said...

Πω πωωωωω.... Πολλή γκρίνια για Παρασκευή ;)

Friday, May 11, 2007 9:43:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Δεν παίζεσαι βρε φιλαράκι.
Thanks για τα χαμόγελα, τα ήθελα...

Friday, May 11, 2007 11:53:00 am  
Blogger cindaki said...

Καλά, Ιάσωνα, είσαι ανεξάντλητος!!!!

Να περάσεις καλά όπου κι αν θα είσαι το σκ!
Φιλιά!

Friday, May 11, 2007 12:02:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

κέφια βλέπω!μια χαράαα
σα να έπαιρναν συνέντευξη από διάσημο ήταν ρε Ιασωνάκι!χιχι

φιλιά πολλά ;)
Πωλίνα

Friday, May 11, 2007 12:14:00 pm  
Blogger Γεωργία said...

χαχαχα

Ωραίος! Σου έκανα κι εγώ όμως πρόσκληση αλλά δεν την είδες :( :(

Θα έβαζα τα κλάματα αλλά δνε προλαβαίνω, έχω δουλειά lol

Καλό Σαββατοκύριακο!!

Friday, May 11, 2007 1:20:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

:))))

Friday, May 11, 2007 4:53:00 pm  
Blogger ralou said...

Ελα βρε παιδί μου!
Η πιο καλή απάντηση που διάβασα στην 7η ερώτηση.
Ο Sandro κι εμένα ο αγαπημένος μου μακράν.
Και επιτέλους μια επικοδομητική και άκρως επιμορφωτική ερώτηση στον Θεό!!!

Friday, May 11, 2007 10:57:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

looooooool!!!!!

Απολαυστικότατος...;)

Friday, May 11, 2007 11:33:00 pm  
Blogger Unknown said...

:D Έλα!!!
Σου έκανα και εγώ πρόσκληση για το ίδιο παιχνίδι.
Be prepared for the next one !!!!
;)

Saturday, May 12, 2007 8:01:00 am  
Anonymous Anonymous said...

ειλικρινεια στο φουλ..μετριοφρον παντως...χαχα!!με εκανες και γελασα...

Saturday, May 12, 2007 1:14:00 pm  
Blogger John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

"21: Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τα λάθη που δεν έκανα όταν έπρεπε."
Εμπνευσμένη απάντηση... μόνο που, ευτυχώς, έχεις ακόμα καιρό πολύ μπροστά σου κι ευκαιρίες, για να κάνεις λάθη! Μη χάσεις ούτε μία!
;-)

Saturday, May 12, 2007 2:09:00 pm  
Blogger Φανή said...

χαχαχα. α ρε Jason.. δεν λεω τπτ αλλο..!!!

Saturday, May 12, 2007 4:04:00 pm  
Blogger iris said...

ένα πράμα ζήλεψα μόνο. Το ότι δεν ξυπνάς τα πρωινά. !!! Θέλω κι εγώ να κοιμάμαι μέχρι αργά ...

Saturday, May 12, 2007 10:41:00 pm  
Blogger Stavros Katsaris said...

Εμένα όλες οι απάντησεις μου φάνηκαν φυσιολογικές!
Ένα μόνο μου έκανε εντύπωση δηλαδή θα συναντούσες το Θεο !?!?! και θα τον ρωτούσες τι θέση παίζει ο Κωνσταντινίδης???ΛΟΛΟΛΟΛΟΛ!!!!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Άψογος!!

Sunday, May 13, 2007 11:13:00 am  
Blogger Strangeliz said...

ena pragma tha sou pw...
ston kalitero zwgrafw...den ikseres???
ma fusika EMENA!
lol
"plakitsa" opws les!

Monday, May 14, 2007 1:41:00 pm  
Blogger Jason said...

Χαίρετε, χαίρετε. :)

Πωλινάκι, είναι να το έχεις μέσα σου ρε παιδί μου...
Γεωργία, δεν πρόλαβα να περάσω, αλλά απ' ότι βλέπω τις ίδιες ερωτήσεις έχει κι εσύ, οπότε καλύφθηκες ελπίζω. Σ' ευχαριστώ.
Μαριλένα, ομοίως. Σε σένα μπορεί να διέφεραν λίγο, αλλά τέλος πάντων παίξαμε μια φορά, δε θα απαντήσω σε άλλες. Την επόμενη φορά, όπως λες. Σ' ευχαριστώ κι εσένα.
Asteroid, τον τελευταίο καιρό πιστεύω ότι το παλεύω αρκετά καλά!
Σταύρο μου, ε με την απορία να μείνω...;
Lise, ε σοβαρά τώρα, άμα το είχα σκεφτεί, θα το έβαζα.....

Monday, May 14, 2007 1:51:00 pm  
Blogger Marina said...

Κρααααααααααααααααα!
(αυτό είναι για τις γυναίκες που δεν έχουν αρετές)

Πολύ γέλασα σήμερα με τα γραφτά σας ενάρετε Αυτοκράτορά μου.
Απορώ όμως πώς είσθε τεμπέλης και έξυπνος, εγωϊστής και ευγενικός και σας κάνει μουουου ο Πάγκαλος!!
Το καζανάκι τράβα!

Tuesday, May 15, 2007 3:13:00 pm  
Blogger Jason said...

Βρε ό,τι θέλεις είμαι...
Ανάλογα για τι με χρειάζεσαι.

Tuesday, May 15, 2007 4:22:00 pm  
Blogger Debby said...

Εχεις καιρό ακόμα να κάνεις λάθη. Μην σκάς!! :-)

Thursday, May 17, 2007 8:11:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home